Monday, July 9, 2012

ANWAR YANG DI TAWAN YAHUDI


Ada perkara pelik berlaku di Temple Mount, Jerusalem. Zionis telah menduduki kawasan itu selepas peperangan Yom Kippur 1967 (Six day War), tetapi menyerahkan semula kepada Islamic Waqf (di bawah naungan Jordan – IAITU DI BAWAH NAUNGAN BANI HASHIM!) beberapa hari selepas itu. Mengapa Yahudi masih belum dapat menguasai atau merampas Temple Mount? Ini satu persoalan yang sangat rumit. Islamic Waqf Islam masih menguasai kawasan strategik, dan kita mungkin tertanya-tanya, bagaimana Islam masih dapat mengekalkan kawasan strategik ini? Untuk merampas kawasan ini dari tangan Islam bukanlah satu perkara yang mudah. Kawasan bersejarah ini dikongsi oleh tiga agama keturunan Nabi Ibrahim. Kumpulan fundamentalist Yahudi sudah bersedia unrtuk membina Third Temple pada bila-bila masa sekarang. Mereka sudah mulakan pembinaan Hurva Synagogue yang menandakan permulaan pembinaan Third Temple.
Zionis menghalang pembinaan Third Temple, dan di masa yang sama Vatican juga bercita-cita untuk menguasai kawasan ini - http://kenraggio.com/KRPN-Catholics-Over-Jerusalem.htm . Inilah teka teki yang masih terjawab, siapakah kumpulan Zionist dan mengapa mereka tun duk kepada Vatican dan Islam di Temple Mount? Dan apakah kesudahannya pergolakan di Temple Mount, apa yang akan terjadi, siapa yang akan menguasainya?
Kalau Zionis betul-betul berkuasa, mengapa mereka tidak rampas Temple Mount? Jadi, siapa yang berkuasa dalam hal ini? Mengapa Israel menyerahkan semula kepada Islamic Waqf? Terlalu banyak teka-teki di sini, dan inilah persoalan yang perlu kita Tanya kepada diri kita sendiri, dan berapa lama penguasaan Islamic Waqf ini akan berkekalan? Apakah kaitan di antara kaum elit Yahudi, Nasrani dan Islam?
Orang macam Anwar tidak mengerti itu semua, dia hanya illuminati slave yang ditarik hidung kerana sudah di BLACKMAIL. Ada banyak suapan yang telah diumpan kepada Anwar untuk di blackmail. Sebab itu Anwar jadi hamba kepada Yahudi dan Nasara kerana banyak rahsia Anwar ada di tangan mereka. Untuk itu, Anwar sanggup buat apa sahaja. Yang peliknya, dia pro Yahudi dan Nasara dan kebelakangan ini banyak tindak tanduk beliau adalah anti Islam. Anwar masih belum kenal kaum elit Islam yang sebenar. Sehingga kini, Temple Mount masih di bawah naungan Islam. Anwar mau buat sebaliknya. He will not succeed, kerana ada perkara yang Anwar tidak tahu. So far, Anwar hanya bersekongkol dengan golongan elit Yahudi dan Nasaqra tertentu, dan he does not see THE BIG PICTURE. As I had said earlier, Anwar is just a small pawn in the game. Tapi dia ingat dia dah tera dah, dah terlalu hebat. Tu lah dia tersangat perasan yang dia terlalu hebat hingga lupa diri. Anwar lacks the spiritual insight and he is not in anyway involved in the Islamic spiritual path. Agenda New Age dia tu lebih kepada kumpulan batiniyyah – yang ini memang banyak bersekongkol dengan Anwar.
The real spiritual people are not with Anwar. Anwar lupa tentang kekuatan spiritual, dia ingat wang ringgit, sokongan illuminati dan ajaran batiniyyah sudah cukup untuk dia berkuasa. Diam lupa kisah Fir’aun dan Nabi Musa, sehebat-hebat Fir’aun dia telah kecundang kepada Nabi Musa. Di Malaysia ini bukan semua orang bodoh, bukan semua orang tidak ada amalan rohaniyyah yang hebat, tetapi sebenarnya ada. Kalau tidak, menagap Anwar telah kecundang dengan agenda jahatnya selama ini? Dan yang peliknya, ada ulama yang setuju dengan Anwar semata-mata kerana benci UMNO dan tamak undi? Anwar has no spiritual master. Nik Aziz is not a spiritual guide, he is never a murshid in anyway, Cuma “title” sebagai Murshidul Am, tetapi tidak murshid.. He is just an ustaz and a politician. Inilah zaman jahiliyyah di mana kita sudah tidak lagi pemimpin rohani yang tulen. We are a lost people, without the spiritual. Inilah hakikat akhir zaman. Tetapi masih ada mereka yang benar-benar murshid dan arifun di negara in, dan mereka tidak perlu diketahui umum. Dengan berkat doa mereka selama ini, kita masih selamat dari agenda Yahudi dan Nasara.

No comments: